مغازه از جمله نیازهای اساسی بسیاری از مشاغل و کسبوکارها به شمار میروند. خریداران به مغازهدارن بیش از فروشندگان دورهگرد، بساطداران و فروشندگان آنلاین اعتماد خواهند کرد. همچنین از یک مغازه میتوان به عنوان انبار ذخیره موقت نیز استفاده کرد. تمامی این عوامل، اهمیت فراوان یک مغازه فیزیکی را میرسانند. بنابراین انتخاب یک مغازه خوب، فروش و سودآوری یک کسبوکار را تعیین خواهد کرد. به دلیل اهیمت بالای این موضوع، در مقاله امروز به بررسی مهمترین نکات در زمان خرید یک مغازه پرداختهایم:
اندازه و بزرگی مغازه مهم است:
یکی از مهمترین نکات بزرگی و ابعاد مغازه است. اندازه یک مغازه باید با توجه به کسبوکار تعیین شود. به عنوان مثال برای یک فروشگاه کوچک کالباسفروشی، یک مغازه 60 متری یک گزینه مناسب است.
مغازه سرنبش یک گزینه بهتر برای خرید به شمار میرود:
هرچه مغازه بیشتر در معرض دید باشد، احتمال مراجعه مشتریان به آن بیشتر خواهد بود. مشتری بیشتر به معنی سود بیشتر است. بنابراین مغازه سرنبش گزینههای بهتری به شمار میروند.
تاریخچه یک مغازه باید پیش از خرید مورد بررسی قرار بگیرد:
قبل خرید درباره تاریخچه مغازه، از محلیها سؤال کنید. یک مغازه با تاریخچه بد، تاثیر منفی بر دیدگاه مردم میگذارد!
شما تا چه اندازه با نکات گفته شده در این وبلاگ موافق هستید؟ به نظر شما دیگر چه نکاتی باید در این لیست جای بگیرند؟ یادتان نروند که نظرات خود را در اینباره برای ما بنویسید.